luni, 15 februarie 2010

Ungurul INDEPENDENT si AUTONOM

Ungurul Attilo se căsătoreşte cu românca focoasă Măriuca.
În noaptea nunţii tatăl său îi dă sfaturi:
-Băiete, când ajungi cu mireasa în faţa uşii, s-o iei în braţe ca să vadă că ungurul e PUTERNIC.
Apoi intri în cameră şi o arunci pe pat cu dispreţ ca să vadă că ungurul e MÂNDRU.
Apoi te dezbraci ca să vadă că ungurul e FRUMOS.
Apoi... ştii tu ce trebuie să faci...
Fiul îi răspunde:
-Bine tată, aşa am să fac!
A doua zi tatăl curios îl întreabă:
-Ei, cum ai făcut aseară?
Attilo îi răspunde:
-Păi, am luat-o în braţe în faţa uşii ca să vadă că ungurul e PUTERNIC, am intrat în cameră şi am aruncat-o cu dispreţ pe pat ca să vadă că ungurul e MÂNDRU, m-am dezbrăcat ca să vadă că ungurul e FRUMOS şi apoi m-am masturbat în faţa ei.
Tatăl uluit:
-Ceeeee? Cuuuuum? Ai înnebunit fraiere? De ce ai făcut asta?
Attilo:
-Ca să vadă că ungurul e INDEPENDENT şi AUTONOM!

Niciun comentariu: